OBRAZOWE SZALENSTWO


Reprodukcja Gustava Klimta....o której marzyłam od wieków....:):) W końcu ja mam:) jeszcze niestety nie powiesiłam....czekam na Pana Złotą Rączkę:)

 
 
Obraz  "DZIEWICA" został namalowany prawdopodobnie w 1913 roku. Centralnym punktem jest śpiąca kobieta w niebieskiej sukni wokół, której spia splatane nagie kobiety Niektóre  wydają się być szczęśliwe...inne pogrążone w zadumie i rozkoszy. Kobieta w sukni to tytułowa dziewica, niezaangażowana w wir, który ja otacza. Elementem charakterystycznym są intensywne barwy. Obraz jest pełen zmysłowości i erotyzmu charakterystycznego dla twórczości artysty.


"MAZOWSZANKA"
Michał Frydrych
 
 
Czy nie jest piękny? :):) O jego istnieniu dowiedziałam się w zeszłym tygodniu :) WSTYD:):) ale dziękuje koledze, który zwrócił mi na niego uwagę. Lepiej późno niż wcale.
Pełen energii, buchający optymizmem...laczy w sobie ogień i wodę.... J'adore:))))))) psychodeliczny...hmmm może....magiczne kolory....barwy życia...wiosna...tęcza...
bosko wyglądałby w jasnym pomieszczeniu:)
 
Zachęcam do zapoznania się z dziełami Michała Frydrycha
 




Komentarze

Popularne posty